marți, 22 noiembrie 2016

Cod galben...de culori

     Toamna asta a fost una extrem de capricioasă. În mod normal eram obişnuiţi cu venirea unui val de vreme ceva mai rece, la început sau mijloc de octombrie, cu ninsori pe la munte, ca apoi să se reinstaleze din nou toamna. Ei bine, de data asta am avut parte de cel puţin trei valuri de frig, cu vânt, ploi şi chiar ninsori până şi în zonele joase. Deşi aparent vremea asta rea, dintre toamnă şi iarnă, tinde să ne ţină în casă, ea oferă unele dintre cele mai fotogenice momente pentru fotografia de natură şi peisaj, totul fiind acompaniat de simfonia de culori,  orchestrat de vălul catifelat al primelor ninsorii şi dirijat de vânt puternic, cu nori alternând cu raze de Soare.

     Deşi se anunţase cod galben de viscol şi ninsori în zona montană am decis totuşi să iesim la o mişcare prin munţii de pe lângă casă. Am făcut un circuit al muntelui Căsaru din munţii Bârgăului, vremea nefiind chiar aşa de rea precum se prognozase, chiar dimpotrivă. Am ales câteva cadre surprinse în ziua respectivă, undeva la final de octombrie 2016.


 Zbor printre lumi










 Bonsai


 Dialog



Şi cam atât cu simfonia de culori din toamna asta. Am plecat, că mai am puţin de meşterit la calendarul pregătit pentru 2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu