marți, 26 septembrie 2017

Zile de vară


Nu am mai fost până acum în a doua parte a verii prin munții Rodnei. Am fost surprinși de multitudinea de flori și abundența vegetației, cu variante ale speciilor de prin părțile mai joase (coada șoricelului sau măcriș de ex), dar mult mai viguroase aici. Lucru curios, dacă ne gândim la temperaturile în general mai scăzute de pe munte. Nu am văzut capre negre, dar am fost acceptați de câteva marmote curioase, iar în apropiere de Vf. Pietrosul am fost întâmpinați de un motan negru și agil ca Bagheera, pantera din Cartea Junglei. Ce făcea și cum a ajuns acolo nu aveam habar, dar se simțea foarte bine în preajma oamenilor. Ulterior am aflat că îl cheamă Oskar și că venea de la stația meteao de lângă Iezer. 
Și câteva imagini de la tura de la final de iulie:

 O fandosită nesimțită

 Hai că s-a întors până la urmă
Oskar






 Smocuri de dediței 







Parcă, cam prea scurtă a fost vara asta. Dar ce bine că, până la iarnă mai vine și o toamnă. Faină să fie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu